سیده پریناز و سیده پریماهسیده پریناز و سیده پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

گل پریهای دوقلوی مامان

بدون عنوان

1393/5/7 17:38
نویسنده : مامان پریسا
523 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوب و عزیز، عید همه مبارک و نماز و روزه‌هاتون مقبول درگاه خداوند. امروز گل پری ها از اول صبح خیلی زحمت کشیدند، با فرغون‌هایی که عمه زهره براشون خریده بود کلی آجر جابجا کردند و بعدش هم رفتیم خونه مادربزرگم که بهش می‌گیم عزیز. خیلی خونه باصفاییه و من کلی خاطره خوب از اونجا دارم، چقدر دوران شیرینی بود کودکی. پنکه سقفی اتاق مهمونی عزیز رو بچه که بودم خیلی دوست داشتم، این دخترا هم مثل خود من همش دستشون رو بالا می‌کردند به طرف 1پنکه و می‌گفتند: «بددددده»

 

 

پسندها (9)

نظرات (7)

**مامان آزیتا**
7 مرداد 93 19:01
عیدتون مبارک عزیزای خاله دوستون دارم زیاد
مامان پریسا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان فاطمه
11 مرداد 93 6:10
عید شمام مبارک. چه خونه ی باحال و زیبایی یه. واقعا خونه ی مادربزرگیه. عاشق این جور خونه هام. گل پری ها هزار ماشالا مثل همیشه ناز نازن. ببوسشون عزیزم.
مامان پریسا
پاسخ
ممنون لطف داری شاد باشی ]
عمه زهره
12 مرداد 93 23:47
عاشقتونم
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عمه جون
مامانِ بهار
13 مرداد 93 15:51
اینا رو ببین چه خوش میگذرونن .. میتونم بپرسم کدوم شهر هستید؟
مامان پریسا
پاسخ
خوانسار ۱۶۰ کیلومتری اصفهان و ۱۴۰ کیلومتری اراک شهر کوچیک و زیباییه
بابا و مامان
19 مرداد 93 17:03
فداتون بشم من
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم
زندگی از آ...تا...ی
22 مرداد 93 15:05
سلام دوستان عزیزم. مدتی است که بخش مشاوره خانواده و ازدواج سایت زندگی از آ...تا...ی راه اندازی شده است. چنانچه سوالی دارید در قسمت نظرات مطرح کنید تا پاسخ داده شود با آرزوی خوشبختی برای همه ی شما عزیزان
مامان هانا و آریا
27 مرداد 93 16:14
عیدتوون مبارک عروسکای زیبااا عاشقتونم دوقلوهااای ناز
مامان پریسا
پاسخ
مرسی خانوم