سیده پریناز و سیده پریماهسیده پریناز و سیده پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

گل پریهای دوقلوی مامان

بازی با گل های مامان جون

1393/4/19 0:00
نویسنده : مامان پریسا
266 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح باباجون محتبی آمد دنبالمون و رفتیم خونشون، شما گل پری‌ها امروز گیر داده بودید به گل‌های پاسیوی مامان جون پروانه و کلی نازی‌شون کردیدخجالت. چند تا برگ هم از شدت ناز کردن شما کنده شد.غمگین الهی قربونتون برم که پتو انداختید رو پاهاتون که لختی هاتون پیدا نباشه چشمک.

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (9)

مامانِ بهار
19 تیر 93 4:04
سایت تخصصی کسب درآمد از اینترنت
19 تیر 93 4:46
تبریک می گم سايت خيلي خيلي زيبايي دارين ...
بابا و مامان
19 تیر 93 16:30
جیگرای خاله دوستون دارم
مامان پریسا
پاسخ
خاله جون مهربون ما هم شما رو دوست داریم، مرسی
**مامان آزیتا**
20 تیر 93 13:18
دوستتون دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه
مامان پریسا
پاسخ
مرسی خاله جون
سولماز
21 تیر 93 22:39
سلام خدا نگهدارشون باشه من اتفاقی با وبتون اشنا شدم من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
مامان پریسا
پاسخ
سلام، ممنون حتمن میام، چشم
مامان مونس
23 تیر 93 3:08
سلام دوست خوبم.من مدتها بهتون سر نزدم شما هم نزذیذ ولی من تو لیستتون هستم و لینکتون کردم خوشحال میشم به ماهم سری بزنید خدا حفظشون کنه این دخملی های عسلو
مامان پریسا
پاسخ
سلام، مرسی سر زدی منم الان میام بازدید
بابا و مامان
26 تیر 93 11:34
مامان پریسا
پاسخ
ممنون
مامان فاطمه
26 تیر 93 23:48
وای که این دو تا دسته گل چقدر خانمن.
مامان پریسا
پاسخ
مرسی خاله فاطمه جون
مامان مهناز
4 مرداد 93 14:55
سلام دوقلوهای زیبا ، وبلاگتون خیلی نازه به وبلاگ ما هم سر بزنید
مامان پریسا
پاسخ
سلام، لطف دارید. چشم