سیده پریناز و سیده پریماهسیده پریناز و سیده پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

گل پریهای دوقلوی مامان

پیک نیک دوم خرداد

1393/3/2 20:25
نویسنده : مامان پریسا
207 بازدید
اشتراک گذاری

    خب جمعه است و گردش رفتن‌هاش. من و بابا و شما دو تا خانم‌ها به همراه باباجون، مامان جون، خاله پرستو و همسرش عمو محمد که در دوران شیرین نامزدی به سر می‌برند رفتیم روستای قودجان، مکانی به نام لقباد و زمین دو کیلیه! (اینا همشون اصطلاحات تخصصیهخجالت) کلی سنگ انداختید تو آب قنات، دنبال مورچه‌ها کردید و شجاعانه از گاو‌ها نترسیدید، آفرین.

    الان چند ساعتی می‌شه که آمدیم خونه و بابا علیرضا بردتون حمام. هر وقت بابا علیرضا می‌بردتون حمام خیلی تو بازی می‌کنید و اصلن راضی نمی‌شید بیاید بیرون. دست بابا علیرضا درد نکنه.

 

پسندها (4)

نظرات (2)

بابا و مامان
3 خرداد 93 7:28
وای ماشالاه چقد شما دو تا نازید خدا حفظشونکنه مامان جون مهربون ممنونمکه پیشمون اومدید با اجازه لینگتون کردم دوستتون دارم خوشگلای من
مامان پریسا
پاسخ
مرسی، بچه‌ها شما هم خیلی ناز و دوست داشتنی‌اند.
مامانی
4 خرداد 93 20:37
واای چه دخملهای نازی من چون خودم دوقلو بودم از دوقلوها خوشم میاد خدا انشاله حفظشون کنه تقریبا همسال دخمل من هستن
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم، شما و دختر نازت هم شاد و سلامت باشید.